Ege mutfak zirvesi


















5. Ege mutfak zirvesine yarışmacı olarak katılmak üzere Cumartesi günü fuardaydım. Bu organizasyona ilk kez katıldığım için çok heyecanlı ve tedirgindim. Ancak birbirinden güzel yarışmacı arkadaşlarımı görünce heyecanım yerini mutluluğa bıraktı. O gün yaşadığım mutlu anılarımı çektiğim fotoğraflar aracılığıyla sizlerle paylaşmak istiyorum.



Hamur işleri kategorisinin becerikli yarışmacıları



Benim böreğim


Yarışma için son hazırlıklar


Hünerli ellerin yaptığı hamur işleri


Jüri tadım yaparken


Ziyaretciler


Tatlılar kategorisinin şahane tatlıları


Zeytinyağlılar kategorisinin yemekleri ve jüri üyeleri


Benim favori tatlım

Geçirdiğim bu güzel günün ardında kalan fotoğraflarım şimdilik bu kadar, yeni yılda yeni etkinliklerle buluşmak üzere.

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    O gün çok fazla sohbet etme fırsatı bulamasak da tanışmaktan keyif aldım. Ben de Tatlılar kategorisinde 2. ci oldum. Bloğunuzu takibe almak isterim fakat izleme butonunu göremedim. Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Seneye tekrar görüşmeyi diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil